LVIV.COM

Про нічне життя Львова, їжу та одяг з Чадом Зоратлі

Ділись, Бро

gypsyPetya та Лазіня

Мабуть, ніхто не зможе розповісти про те, з чим стикаються організатори івентів у Львові, краще, ніж людина, яка рік за роком створює нові проекти та впливає на розвиток нічного життя. Що відбулось за 8 років? Як повинен виглядати організатор подій? Про перспективи та слабкі сторони нічного Львова та трохи про одяг у інтерв’ю з ССО The Room Wine Bar та CEO в Table.Lviv - Чадом Зоратлі.


Привіт! Кілька слів про себе та з чого все почалось?

Вісім років тому я приїхав до України у пошуках роботи та хотів закінчити інтернатуру. За освітою я дитячий лікар та психотерапевт. Спробував працювати у лікарні, але мені не сподобалося, бо нічна зміна, зарплата сімсот гривень, які я витрачав лише на транспорт,  цього було не достатньо для повноцінного життя.  Згодом появилось бажання повернутись до дому, але в Греції почалась криза, це був 2009 рік і я вирішив залишитись та піти навчатись, отримати нову освіту.  Вирішив піти на архітектуру, адже у Львові багато старих будівель, які потребують реставрації. Мій батько теж архітектор. Архітектура мені подобалась тим, що більшість речей тобі приходиться робити своїми руками.  Потім відбулось моє знайомство з Джозефом, власником Music Lab, де я займався   промоцією закладу та проведенням вечірок.  Далі запуск Chillout криза, майдан, у людей в той час була депресія, не було відвідувачів і це був складний час для нас.

Чад Зоратлі
Чад Зоратлі

 

Який момент став переломним і ти зрозумів, що хочеш займатись організацією подій? Скільки часу це триває?

Все почалось з організації першої вечірки для Wiz-art, коли ми запросили класну італійську групу, що грала панк. Це був мій перший міжнародний контакт з людьми, що приїхали виступати у Львів. Що дуже смішно, я вийшов на контакт групи через водія, який розмовляв українською і колись віз мені передачу. Кожен рік ми організовували такі вечірки для Wiz-art і старались запрошувати закордонні групи.

Пам’ятаю як домовлялись з «Хмільний дім Роберта Домса», це було супер легко, для тих часів, вони були відкриті до будь-яких пропозицій. Головне питання від них було: « Чи пють ваші гості пиво?». Тоді виступала Sub Rosa та Singelton. Десь в цей період я зрозумів, що це моє. Фішка в тому, що ти хоть і чужий, але робиш щось для місцевих, а мені це дуже подобається, це повага до людей які тут живуть, ти робиш їм весело. Згодом це дало мені відчуття, що я не іноземець, а місцевий.

Які цікаві тренди ти помітив в сфері організації тусовок за ці роки?

Якщо говорити про локації, то це Propaganda. Це була локація де почався House. В той час всі діджеї грали Drum&Bass, а найпопулярнішою професією була фотограф. Коли в Propaganda почали грати House music, люди ще не до кінця розуміли, що туди можна заходити потанцювати і одразу виходили.

Змінилось ставлення до алкоголю, якщо раніше накидувались на барі шотами, то зараз більше відслідковується культура споживання і люди беруть напої, які можна довше пити і почали розбиратись у смаках. Помітним стало те, що з клубів люди перейшли у бари, де вже збираються свої тусовки. Масштабних подій не збільшилось, але змінилась поведінка людей, з'явилось більше діалогу.

Futureland Festival – поки наймаштабніша подія цієї осені. Цього року ти займався його організацією - твоя роль була як партнера чи менеджера-організатора?

Я виконував подвійну роль. Futureland спочатку мав бути як вечірка для закриття конференції з хорошим line up. В процесі рішення змінили і вирішили подати як щось більше, охопити ширшу аудиторію. Спершу була ідея запросити Drum&Bass виконавців, але потім ми обрали набагато цікавіший напрямок.

Яка основна ціль фестивалю?

Розвиватись, поводити його кожного року та ставати кращими. Це доволі масштабна подія, але такою вона і має бути, з поєднанням різних музичних напрямків.

Скільки часу пішло на підготовку і популяризацію фестивалю?

Підготовка до фестивалю тривала більше семи місяців. До фестивалю ми готували серію вечірок, якою показували, що з кожним разом масштаб і якість подій зростає. Спершу ми хотіли провести Futureland Festival як самостійний захід, але про нього мало хто знав, тому ми об’єднались з різними партнерами для його проведення і популяризації.

Які найчастіше труднощі виникають під час організації івентів у Львові?

Найскладніше це локація та line up. Мені не подобається проводити тусовки весь час в одній і тій самій локації, а пошук нових місць у Львові це складно. Наскільки Львів великий, настільки він маленький і тобі не хочеться, гуляючи, бачити кожен раз одну і ту ж саму людину кожних вихідних.

Звісно, можуть бути постійні люди на івентах і ти їх точно там зустрінеш, але ти все рівно потребуєш чогось нового, що забирає твою увагу. Важливо додавати декорації до подій. Пригадую як робили Tropical party де грали мої друзі з Іспанії, тоді ми багато уваги приділили декораціям і в кінцевому результат вийшло дуже круто. Увага до деталей робить двіж.

В чому проблема з line up на подіях - мало діджеїв чи низький рівень?

На жаль, проблема в низькому рівні. У Львові присутня стара та нова школа діджеїв. Добре, що є такі що хочуть навчити правильно, але є й такі що навчаються погано. Навіть старій школі потрібно брати до уваги те, що їм потрібно щось змінювати, бо їхній аудиторії теж хочеться нового. Це питання вже до самої людини, чи вона хоче щось робити і бути в тренді чи вона хоче щось зробити і зупинитись.

Чи виникають проблеми з поліцією?

Постійно. Коли була міліція таких проблем не було. Зараз поліція реагує на дрібні виклики , але проблема не в поліції, а у владі, яка не враховує такі моменти, не створює зону де можна проводити заходи для місцевого населення. Такого місця дуже бракує Львову, щоб місцеві мали де погуляти, також це стосується й туристів, які до нас приїжджають і хочуть десь розважитись. Я вірю, що скоро проблеми зникнуть.

Table - проект для своїх чи для збільшення кола своїх?

Table - це проект для розмов, до нас приходять люди різного соціального статусу і будують між собою діалог, шукаються спільні точки дотику та навіть народжують нові ідеї. Це некомерційний проект, для мене він душевний. Він з'явився на мій день народження, коли я хотів зібрати своїх друзів. Годувати людей мені в кайф, я, в принципі, це і роблю як в The Room Wine Bar так і на Table. Доволі важко описати це словами, треба просто відвідати.

Такі зібрання за одним столом, їжа – це частина твоєї культури?

Так, бо Table це така вечеря, як в дитинстві, коли я збирався з татом і мамою, у нас не було гаджетів, ми їли та розмовляли. Коли на події ми сідаємо за стіл, ми забираємо у людей телефони, це не відволікає. Наші гості ставляться з повагою до цього, це сприяє виникненню розмов, оскільки ти не знаєш тих хто іде на Table, бо всім знайомства мають відбутись на місці. Бувають випадки коли діалог будується між власниками компанії і офіціантами, після чого вони отримують нову роботу.

Як стати учасником Table?

Потрібно просто пройти реєстрацію. В тебе є 48 годин, щоб передумати. Літні Table дають можливість запросити більше гостей, зимові будуть розраховані до 30 осіб. Ми завжди шукаємо цікаві і нестандартні локації. На Великдень ми проводили Table в церкві. Приємно, що нам довірили провести наш захід в такому місці.

Чи відкритий Table до комерційних пропозицій?

Ми завжди готові співпрацювати з кимось, але за умови, якщо вони готові нам тільки допомагати, бо ми не беремо гроші, стараємось зробити для своїх і співпрацювати з своїми. Є багато пропозицій від закладів, щоб зробити Table у них, пропонують гроші, але я відмовляю, бо набагато цікавіше коли ти не знаєш де знаходиться місце наступної події.

Ти слідкуєш за колегами? Чи є проекти, які викликають у тебе почуття заздрості або захоплення?

Звичайно, слідкую і навіть постійно заходжу в гості і плачу за вхід, бо так мені більше подобається ніж попасти в guest list. Таким чином я проявляю свою повагу до них. Я не розглядаю інші івенти, як конкурентів чи ворогів - це сусіди. Конкуренція для мене є позитивом, мотивацією. Конкурентів немає, є друзі.

Кого б ти виділив, з решти організаторів івентів у Львові?

Потрібно розмежовувати між оранізаторами і локаціями. Якшо говорити про локації на яких організовують події, то їх мало. А файних організаторів є багато. Мені подобається Zavtra.fm, вони завжди стараються організувати крутий line up. Можу також виділити Fredra.61 та Ляна Мицько. Проте в організації заходів завжди найбільше проблем створює локація. Дуже важливо приймати гостей правильно та організувати їм комфортне перебування.

Організація подій вимагає багато руху і часто виникають непередбачувані ситуації, але при цьому потрібно зберігати відповідний зовнішній вигляд, адже ти «обличчя» події. Коли ми організовуємо вечірку я завжди маю запасний комплект одягу. Організатор має виглядати акуратно, коли зустрічає гостей. Це можна порівняти з прийомом гостей вдома - коли приходять гості, має бути чисто.

Чад Зоратлі
Чад Зоратлі

Що найважливіше в гардеробі організатора подій?

Обов’язково дві білі футболки, це зручно і універсально. У нас в Греції прийнято носити білі футболки під сорочку чи інший одяг, оскільки в Греції доволі жарко, а це допомагає зберігати відповідний зовнішній вигляд.
З чого складається щоденний outfit? Зручні кросівки, Old spice і шапка. Я люблю шапки, взимку ношу червоні,а весною зелені.

Яким брендам надаєш перевагу?

Раніше мені дуже подобався ASOS, як сайт де можна замовити одяг. Купував одяг від Jack & Jones, Polo, мені подобався їхній basiс. Мені подобається одяг, що має матовий відтінок кольорів. Коли я слухав хіп-хоп, носив подовжені футболки. З кросівок люблю носити Cortez, це модель від бренду Nike. От зараз ношу Nike Cortez Ultra, раніше носив більш класичний варіант.

Колись подобались Nike Roshe run, модель з дуже зручною підошвою. Взував навіть взимку, на дві пари шкарпеток, бо вони були з сіточки. Замовляв за кордоном, бо тут було важко знайти. Зараз я взагалі не хочу носити одяг з логотипами брендів, буває навіть замальовую.

Які три базові речі, на твою думку, повинен мати кожен чоловік в гардеробі?

Сорочка, бо ніколи не знаєш коли настане момент де потрібно виглядати більш офіційно. Чорна і біла футболка без прінту та шапка, бо в Україні холодно.

Найдорожча покупка одягу, де і коли купував?

Якось за кордоном попав в дизайнерський магазин і придбав джинсову куртку, яка була обшита бірками відомих брендів, але в мене її вкрали на морі. Здається, бренд називався COLO, але точно не пам’ятаю, бо як кажуть: «Це було давно і не правда».

Чад Зоратлі
Чад Зоратлі

Цілі на найближчі роки?

Знайти нову локацію, та спробувати організувати гаражний фестиваль. Також сформувати зону у Львові, де можна буде проводити івенти, з дозволу від міської ради, хоча б до четвертої ранку. Зробити Львів містом на 24 години.

Яку пораду даш людям, що хочуть займатись організацією подій?

Старатись організовувати гарний Line up та приділяти увагу деталям.

Як ставишся до того, що не завжди є супорт від місцевого населення і мало колаборацій між тусовками, все дуже закрито?

Я не хочу нікого образити, але мені здається, що це одна зі сторін галицького менталітету - люди не хочуть ділитись. Це не круто, коли: «Ти робиш своє, а я роблю своє, давай нікому не заважати». Коли ти відкриваєш себе людям, ти відчуваєш свої слабкі сторони і можеш навіть знайти людей, які допоможуть тобі стати кращим, доповнити тебе.

Жоден проект неможливо організувати без команди, а у Львові її можна знайти. Потрібно бути відкритим і більше співпрацювати, це впливає на якість рівня подій, тусовок у Львові. Зараз кількість зросла, але якість впала. Я завжди відкритий до співпраці і питання не в грошах, мені важливо робити якісний продукт.

Зараз читають
x Close

Стань нашим бро у Facebook!