Українці розробили кіберрукавицю та VR-кліпсу за $50

Українські стартапери розробили технологію віртуальної взаємодії Raccoon, яка дозволяє доторкнутися до цифрової реальності. Також розробники запустили у продаж VR-кліпсу для ігор.


Перший прототип кіберрукавички представили у лютому цього року, пише AIN.UA. Але згодом команда розділилась, і зараз над Raccoon працюють кияни Світлана Мальована і Віталій Толкачов.

Про проект

З допомогою Raccoon геймер може відчути форму, фактуру предмета з віртуальної реальності, а також здійснити дію і отримати віддачу.

Дизайнери зможуть працювати з 3D-об’єктами, як з реальними, тобто творити предмети і об’ємні інтерфейси. Прототип рукавиці оснащений пластинами, які щільно прилягають до руки, і сенсорами, які зчитують найменші рухи суглобів.

Також Raccoon допомагає розвивати дрібну моторику рук, що позитивно впливає на розвиток головного мозку і мовного апарату. Тож ця розробку зможуть застосувати не тільки в ігровому бізнесі, але й в медицині. Зараз розробники працюють над тим, щоб зменшити габарити кіберрукавиці та поліпшити її показники.

VR-кліпса – доступніший варіант

Паралельно стартапери створили більш бюджетний і простий варіант — VR-кліпсу, яка полегшує навігацію в цифровому просторі. Кліпса визначає орієнтацію руки в просторі і передає показники у віртуальний світ. З її допомогою можна керувати автомобілем, палицями для лиж або стріляти, використовуючи кнопки на ній.

За словами розробників, кліпсу інтегруватимуть у вже існуючі гри. Також невдовзі представлять матеріали, за допомогою яких можна буде використовувати можливості в нових іграх. Розробкою ігор під кліпсу також вже займаються.

Тактильних відчуттів вона не дає. В її основі – акселерометр і гіроскоп, також використовується магнітометр. Кліпса працює з Windows і може використовувватись, як заміна миші або джойстика в будь-якій грі, особливо з симуляторами перегонів, польотів (World of Warplanes), або в іграх, створених у партнерстві з компанією Raccoon.

Крім ігор, гаджет можна буде використовувати зі спеціалізованим софтом для дизайну і графіки. Вартість кліпси – $50, двох – $80.

Що далі?

Такі технології застосовують у медицині, реабілітології, віддаленому управлінні роботизованими руками.

“Ми можемо використовувати технологію скрізь, де потрібні руки. Наприклад, проведення презентацій, 3D-дизайн, віддалене керування пристроями”, — говорять розробники.

Однак, найбільше стартапери орієнтується на ринок ігор.

У січні команда презентує VR-кліпсу на зустрічі з Google. А в лютому проект запустять на Kickstarter.

Читайте також:


Українці збирають $100 тис. на найточніший у світі розумний браслет

Українець за тиждень зібрав понад $1 млн на свій планшет і залучив Microsoft та Intel

Екс-ведучі Top Gear запустили соцмережу для автомобілістів DriveTribe

Що таке бізнес-акселератор і для чого він твоєму стартапу